Digitaal Loket

Burgerloket

Digitaal burgerloket gemeente Deventer. Het digitale loket is uw virtuele balie voor alle vragen om informatie of diensten van de gemeente Deventer.

Uw pagina

Mijn loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'mijn loket' logt u in met DigiD. DigiD (spreek uit: ‘Die-gie-dee’) staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan vaststellen. Indien u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn loket kunt regelen.

Persoonlijke gegevens

Zo staat u in de Gemeentelijke Basisadministratie van Deventer. Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met gemeente Deventer.

Lopende zaken

Bekijk online de zaken die u digitaal heeft aangevraagd en die op dit moment in behandeling zijn bij de gemeente Deventer. Gebruikt u de functie 'statusmelding', dan wordt u automatisch op de hoogte gehouden van de voortgang.

Actuele Contacten

Alle zakelijke contacten die u heeft met medewerkers van de gemeente Deventer en die nog niet zijn afgerond.